Amsterodamská ulice P.C. Hooftstraat, nesoucí jméno po spisovateli Pieter Corneliszoon Hooft ze 17. století, se řadí mezi nejdražší nákupní zóny v celém Holandsku. Abyste v záplavě luxusních značek uspěli, musíte stále rozmařilejším zákazníkům nabídnout něco navíc. Ve dvojdomě s číslem popisným 94-96 sídlí módní značka Chanel, která se rozhodla pro radikální přestavbu, kdy spodní část fasády z režného zdiva nahradila skleněnými cihlami. Namísto malty jsou tvárnice spojované průhledným lepidlem tvrzeným pomocí ultrafialového záření. Na vývoji tvárnic a technologie spojování se podílely benátské sklárny a technická univerzita v Delftu.
Podle autorů v sobě projekt „křišťálového domu snoubí holandskou stavební tradici se současnou mezinárodní architekturou“. Napodobenina místní historické fasády pro globálního prodejce. Skleněné tvárnice napomáhají v otevření parteru aniž by museli architekti přistoupit k velkým výkladcům. Směrem vzhůru sklo nahrazují klasické tvárnice a fasádu opět zneprůhledňují. Obchodní plochy ve spodních čtyřech patrech (620 m²) doplňují obytné jednotky v nejvyšších dvou poschodích (220 m²). Římsa a střešní nástavba jsou přesnou historickou replikou okolních vzorů.