Z hlediska corporate identity Ferrari a Maserati byly především předepsány druhy povrchů, materiálů a řešení jednotlivých detailů interiéru. Ale i zde, jako například u velkoformátové dlažby bylo na výběr ze tří předepsaných typů. Korporátní požadavky také například určují kolik má v jaké místnosti být použito obrazů, či polepů skla a podobných doplňků. Celkové pojetí interiéru je však naším řešením. Co se samotné stavby týče (jejího urbanistického i dispozičního uspořádání) to je také čistě naše řešení, do kterého Italové vůbec nezasahovali.
Stavba se od ostatních dealerských značek liší v čistém a jednoduchém designu s použitím luxusních materiálů. Propojení servisu a showroomu novým dvorem. Vytvoření veřejného předprostoru se zelení a lavičkami. Lehké vykonzolování jihozápadního rohu objektu dodává budově na lehkosti. Ostré a čisté tvary showroomu jsou inspirovány tvaroslovím automobilů Ferrari osmdesátých let. Vstup do objektu evokuje boční chladící sání legendárního Ferrari Testarossa. Urbanistické tvarování a zalomení objektu do tvaru V potom reaguje na zalomení ulice Slánská. Tímto lehkým natočením je zároveň dosaženo lepší vizibility obou částí bibrandového showroomu.
Fasáda je tvořena kombinací 4 m vysokého prosklení a hliníkovými fasádními kazetami, které jsou až 6 m vysoké. Tyto velké formáty jsou na výšku vždy provedeny v jednom kuse. Jiho západní roh objektu je nestandardně vykonzolován a navozuje tak dojem, že showroom levituje těsně nad zemí. Hliníkové kazety mají speciální odstín, který má tajné složení barev. Tento odstín mají výhradní právo používat pouze showroomy Ferrari a Maserati.
Interiér odráží renomé značek Ferrari a Maserati. Jedná se čisté a ladné linie s precizně provedeným detailem. Automobily jsou v interiéru vystaveny jako sochy. Shora jsou auta nasvícena přes barrisolové blány. Zbytek osvětlení prostor je řešen světelnými nikami. Prvky vystavované v konfiguračních místnostech, jsou umísťovány do světelných nik, které jsou potaženy kůží.
Nešlo pouze o návrh nového showroomu ale také o nové řešené celého areálu-dvora mezi stávající budovou servisu a showroomem. Háček byl v tom, že nájezd do areálu je o 3 metry níže, než vjezd do stávajícího servisu. Museli jsme tedy toto převýšení překonat pomocí různě tvarovaných šikmých ploch-ramp, na kterých se dá zároveň parkovat. Tyto rampy jsou ohraničeny pomocí opěrných stěn z pohledového betonu, ve kterých bude zároveň zabudované osvětlení. Nájezd do areálu bude vydlážděn reprezentativní velkoformátovou dlažbou. Díky 4 metry vysokým bezprahovým vstupním dveřím bude exteriér plynule přecházet do interiéru.